2. listopadu 2013

Nová podoba blogu!

Ahoj :)
mohli jste si všimnout, že jsem blog trochu pozměnila, název, logo i celkový vzhled. 
Jstli jsem někoho zmátla, tak je mi to líto, ale s blogem jsem teprve začala a musím si ho trochu přizpůsobit k obrazu svému. :)
Největší zásah je asi do názvu, kdy se z "Natali's life with Books" stal asi už konečný název (kdo ví? :) ) "Bookoholic's Life" 
Na název jsem nepřišla sama, ale nazvala mě tak jedna kamarádka a mě se to tak líbilo. Zní to dobře, je to jednoduché a hlavně výstižné :D I když ta kamarádka nemá, co říkat, sama je těžký čokoholic :D
Navíc jsem dneska neměla po dlouhé době, co číst. A asi jsem měla abstinenční příznaky:
Smutně jsem chodila kolem knihovničky, když jsem se zastavila a sedla si před ní, vytahovala jsem z ní knížky a pak je s povzdechem vracela ( Z mnoha důvodů :D). Musel na mě být vtipný pohled :D
Ale tak snad se Vám blog líbí a budete ho navštěvovat častěji :) Zítra hupsnu do knihovny, už tam mám rezervace! A možná už v úterý se objeví další recenze, i když spíš ve středu, v úterý budu doma až okolo osmé a mým "milovaným" učitelům je to samozřejmě fuk, takže se budou dělat úkoly.. :/
Zde je přehlednější obrázek nového loga:




A pokud se Vám nový styl blogu líbí, napište mi do komentů, přijďte znovu nebo já nevím :) Cokoliv :) Beru i kouřové signály :D
Tak zatím pá čtenáři :)

Žádné komentáře:

Okomentovat