12. února 2014

Bookoholic's life..?

Ahoj,
tak Vás tu zase vítám. Těch pár věrných čtenářů, kteří tu jsou se asi diví, co to teď dělám. Došlo mi, že se blog jmenuje Bookoholic's life, ale o mém životě tu není ani tečka. Nemyslím tím deníčkové zápisky, které vyprávějí co jsem měla dnes k obědu, a kdo mě tenhle týden vytočil. To nikoho nezajímá. Spíš bych chtěla čtenářům představit sebe prostřednictvím názorů na aktuální dění, playlistů, které ráda sestavuji, nebo překladem mých nejoblíbenějších písní! 
A proč tak najednou? Chtěla jsem blog trochu rozpohybovat :) Recenzí píšu dost, aby to přilákalo sem tam někoho, kdo se o knihy zajímá, nebo jen nějakého budoucího majitele knihy, který hledá na internetu názory ostatních. Ale jak Vás potvůrky čtenáře k blogu trošku připoutat, abyste se sem rádi vraceli? Vzhledem k tomu, že se mi to doteď moc nevedlo, zkouším to posunout trošku dál. :)
A nebojte ten svůj podprůměrný, mladistvý život sem cpát nebudu. Tohle není deníček ani kapesník.. Nebudu blog používat, když brečím ;) 
A na rozjezd moje oblíbené písničky, když potřebuju napumpovat energii.
A pokud se písně někomu nebudou líbit, nemusí se navážet do mého hudebního stylu, protože každej jsme originál a blablabla.. ;)


Lovesick- Emily Osment

Icona Pop - I Love It

Tak, tady to dneska useknu, nechci být vlezlá, nebo něco :D
U další recenze zdar! A prosím, dejte mi vědět, co Vy na to :)

Žádné komentáře:

Okomentovat