22. května 2014

Jak poznáte, že z Vás nikdy nebude knižní hrdinka


Ahoj,
po dlouhé době Vás zase jednou vítám u dalšího článku. Můžete mě směle ukamenovat, zasloužím si to, ale nějak jsem neměla náladu na blogování. A nechtěla jsem si Vás znepřátelit nepovedenými recenzemi. Znáte to, když se člověk do něčeho nutí, nikdy to moc nevyjde. Ale teď už jsem zpátky v plné síle a hned pro Vás mám nějaký článek.  


-Obsahuje spoilery-


Přiznejte si to děvčata, která z Vás netoužila aspoň jednou stát na místě nějaké knižní hrdinky (Nepočítejme Hunger games :D) Kluci by za Vámi běhali, byly byste krásné a opečovávané. Sem tam byste někomu nakopala zadek, nebo si pobrečela a svět by Vám ležel u nohou. (Znovu nepočítejme Hunger Games) A to jsem ani nezmínila, že ty kluci, co Vás uhání jsou naprosto k sežrání! Jsou všechno, co jste si kdy od kluka přála, takže musíte používat ententýky, abyste si vybrala. Zní to úžasně, co? 

Bohužel, řekněme si to na rovinu. Většina z nás na to prostě nemá. Včetně mě. A jak jsem na to přišla? V hlavě jsem si vypracovala jednoduchý seznámek, schopností, které Vám nesmějí chybět, aby jste zažila knižní příběh hodný bestselleru. Snažila jsem se do seznamu zahrnout položky z většiny oblíbených knižních sérií jako je Divergence, Tygří Sága, Vampýrská Akademie, Nadpozemská a mnoho dalších. Takže už nebudu dále prodlužovat vaše trápení, zde je seznam:

 1. Musíte být nadpřirozená bytost.
- Už je nějak jedno, jestli upír, vlkodlak, čarodějnice, nebo něco dalšího. Prostě nebýt člověk.

2. Pokud sama nejste nadpřirozená, měla byste mít nějaké nadpřirozené známé.
- A opět je jedno, jestli jsou to kamarádi, rodiče, nebo kluk, kterého jste potkali před 5 minutama. 

3. Pokud mermomocí nechcete být nadpřirozená, musíte být aspoň zvláštní.
- Například divergentní. ;)

4. Měla byste žít v Americe, nebo jiné zemi. V potaz bereme i Francii a další země na úrovni.
- Nerada Vám to říkám, ale s našima Čechama, to vážně nevytrhneme. Jako jo, je docela odvaz zajít do romského ghetta, ale přeci jen se to s New Yorkem nemůže rovnat...

5. Musíte vypadat k světu.
- Opět Vám budu muset překazit sny, ale my ošklivky to nevytrhneme. Jasně, každá jsme vnitřně krásná a blablabla, ale představil si někdo z Vás Rose z VA, jako ošklivou zrůdičku? Já taky ne.

6. Měla byste být nezdolná a silná.
- Je to kruté, ale většina hrdinek, vážně uměli lidem nakopat zadek. A byly silné i po psychické stránce. I když měly své slabé chvilky, co si budeme nalhávat.

7. Nesmíte se bát milostných trojúhelníků!
- To jsem možná měla napsat dřív, ale už se mi to pořadí nechce měnit. Protože, řekněme si to na rovinu. Pokud nepřistoupíte na milostné šarády, nemáte co dělat ve většině knih.

8. Sarkasmus, ironie  a další z vás musí přímo tryskat.
- Co by to bylo za hrdinku, která by neuměla vtipně setřít, všechny přítomné? 

9. Musíte umět milovat celým srdcem a obětovat kvůli lásce vše.
- Další podstatný bod. Kde by byly slzy, které tak nesnášíme, kdyby hrdinky neobětovali životy v prospěch nejbližších? Nebo se jejich okolí neobětovalo pro ně? Připravte se plakat děvčata.

10. Musíte se připravit na ztrátu vašich milovaných.
- Bože kolik litrů slz jsem probrečela, pro mé oblíbence, kteří nakonec umřeli, kvůli hlavní hrdince? Rozhodně víc než bych chtěla! Cal z Hex Hall, Ren ze Smečky...


Takže tím můj seznam končí. Pokud jste se našli ve více než polovině, gratuluji, máte ještě šanci, že na Vás váš kouzelný příběh čeká. Těm ostatním musím smutně oznámit. Že už nemáme šanci. Ale neházejme flintu do žita. Sice nezažijeme bestseller, ale na každou z nás čeká nějaký osud, který bude možná lepší než by se mohlo mnoha autorkám zdát!
Takže v všech případech držím pěsti!



Žádné komentáře:

Okomentovat