19. ledna 2015

Zkouškové!

Ahoj čtenáři,
 omlouvám se Vám za mojí neaktivitu, ale budete mi muset odpustit. Druhá na gymplu není sranda a pokud vaše IQ dosahuje hodnot jako Mariánský příkop, tudíž stejné jako moje, hold se v pololetí neubráníme učení. Bohužel tomuhle se nevyhne ani bookoholic. :(  I když se snažím pilně číst, nemám čas a pak už jsem kolikrát tak unavená, že po pár stránkách usnu a vstávám hotová za bzučení budíku. Navíc nejsem na to hrdá, už dlužím knížky v knihovně a teprv zejtra (skoro po měsíci) tam teprve jdu. A to mě štve taky děsně moc, já vracím knížky nejpozději do dvou týdnů a to se flákám...
 Takže se omlouvám Vám jako mým čtenářům a prosím Vás o pochopení a zároveň se omlouvám i lidem z Teplické regionálky - Vážně to nedělám schválně, škola, kroužky, odpoledky a úkoly se spojují už tak dost těžko a i ta blbá půlhodina je pro mě poslední dobou moc... :(
 Alors (to je francouzsky - ta škola mi vážně leze na mozek!) mějte se mnou trpělivost. Po vysvědčení se blog vrátí do svých starých kolejí a já se budu snažit o minimálně jednu recenzi týdně!
  A by the way, jak jste na tom s tímhle shonem vy? Zvládáte to v pohodě, nebo taky nevíte kam dřív skočit? Ať tak nebo tak hodně štěstí ve všem, do čeho se pustíte! :)
 Vaše Bookoholička :*

Žádné komentáře:

Okomentovat